Usrati Jannati

Usrati Jannati

Usrati Fi Misr

Usrati Fi Misr

Keluarga Di Johor

Keluarga Di Johor

Keluarga Di Kelantan

Keluarga Di Kelantan
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Syukur alhamdulillah..

Tuesday, April 10, 2007


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Selaut kesyukuran di atas nikmat-Nya yang tidak terhingga. Hari ini aku ingin berkongsi kegembiraanku kepada semua. Aku amat merasa gembira dengan dua perkara yang berlaku pada hari ini yang ku rasakan ianya merupakan suatu ilmu yang amat berharga.

Pertamanya, pada petang hari tadi, aku telah berjaya memotong rambut suamiku. Perkara ini walaupun mungkin agak kecil, tetapi aku rasa cukup gembira. Aku tidak pernah menjangka selama ini yang aku boleh berani memotong rambut orang. Sebab aku memang tidak pandai dan tidak minat. Tapi entah kenapa, dengan dorongan dari suamiku, aku berani mencubanya. Dan hasilnya, ternyata amat memuaskan. Bak kata abang " Oklah, macam style rambut jepun. Hehe :) " Dan sekarang aku seperti tidak puas menatap wajah suamiku yang baru dengan hasil tanganku sendiri.. hehe :)

Kedua, seperti yang dapat di lihat. Kini blogku berwajah baru. Sejak semalam aku mencuba pelbagai perkara berkaitan blog. Banyak perkara baru yang aku belajar. Akhirnya aku sudah mula pandai membina blog dengan hasil kreativiti sendiri. Mungkin perkara ini bagi ramai orang agak biasa dan mudah, tetapi bagi diriku memang mencabar. Acap kali aku menatap blog ramai orang, rasa tertarik dan terpegun dengan kepandaian mereka. Kini, hasil ketekunanku mempelajarinya, alhamdulillah aku berjaya membina blog yang aku idamkan selama ini. hehe :)

Apapun, tidak akan aku lupakan jasa insan yang mengajarku. Dirakamkan ucapan terima kasih kepada akhi Mohd Zaki M.Noor di atas segala tunjuk ajar selama ini. Semoga Allah membalasnya dengan balasan yang lebih baik. Jazakumullahu khairan jaza'.

Akhirnya, ucapan jutaan terima kasih kepada insan yang dicintai, suamiku. Di atas segala sokongan dan dorongan yang diberikan selama ini. Semoga Allah sentiasa merahmati dan menaungi rumahtangga kita hingga ke syurga.

0 comments: