Usrati Jannati

Usrati Jannati

Usrati Fi Misr

Usrati Fi Misr

Keluarga Di Johor

Keluarga Di Johor

Keluarga Di Kelantan

Keluarga Di Kelantan
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Warta Pertama Sudah Terbit

Thursday, July 19, 2007

Dari hati ke hati

Assalamualaikum

Februari 07: Muktamar PMRAM

ENAM bulan berlalu dan suara rasmi sesi ini baru dilahirkan ke dakapan ahli. Meladeni lumrah anak yang baru lahir, kami sememangnya masih lemah; dambakan bantuan, bimbingan jua dokongan berterusan untuk meneruskan survival. Harapan kami, anda boleh membantu dengan membeli setiap keluaran buletin ini. (Dapatkan di koperasi bkan dan dpm berdekatan pada 18 dan 28 hb setiap bulan.)

Sokongan pembaca bukan sebarang dipinta. Dalam keadaan pertubuhan kita perlu menumpukan perhatian kepada dana apartmen, modal pusingan untuk pengeluaran suara ini secara totalnya terpundak ke bahu khalayak ahli. Jadilah pembeli tetap kami!


Kami menyeru kepada barisan YDP dan Pengerusi DPM agar dapat memastikan Warta yang dipasarkan ke tempat masing-masing tersebar ke setiap rumah ahli. Dan pasti saja lebih berkesan jika setiap pimpinan di setiap peringkat memulakan langkah dengan masing-masing memiliki naskhah suara rasmi Pertubuhan Melayu Republik Arab Mesir ini pada setiap keluaran.

Hakikatnya, kandungan buletin ini adalah simbolik kepada jeritan batin dan catatan peristiwa anda jua. Kami pula hanyalah sekumpulan manusia yang diamanahkan untuk menguruskan suara anda dan menterjemahkannya ke dalam bentuk susunan rubrik sebuah buletin. Dalam keluaran ini, kami paparkan raungan perihatin anda terhadap perkembangan Fatah dan Hamas, pekikan peduli anda terhadap ibu mengandung yang memerlukan cuti kerja yang lebih, tempikan benci anda terhadap penentang Islam, Salman Rushdi dan banyak lagi. Begitu juga kami bentangkan lakaran peristiwa dan berita dari setiap bkan juga dpm untuk lebih mengukuhkan hubungan di kalangan ahli.

Kecil tapak tangan, nyiru kami tadahkan atas segala teguran membina yang bakal anda curahkan kepada kami berhubung buletin ini. Ahlan Wasahlan juga kami dedikasikan kepada sesiapa sahaja yang ingin menghulurkan bantuan material, tenaga (pintu editorial sentiasa terbuka untuk krew baru) artikel dan apa sahaja untuk melancarkan lagi gerak kerja Warta. Akhirnya dengan rendah hati, kami persembahkan Warta; suara anda kepada anda!

Salam hormat,

Mohd Nurul Hisyam Mohamed
Ketua Pengarang Warta 2007

0 comments: