Usrati Jannati

Usrati Jannati

Usrati Fi Misr

Usrati Fi Misr

Keluarga Di Johor

Keluarga Di Johor

Keluarga Di Kelantan

Keluarga Di Kelantan
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Perasmian Pejabat Agung PAS yang baru.

Tuesday, May 22, 2007

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato’ Nik Aziz Nik Mat sebentar tadi merasmikan bangunan Pejabat Agung PAS yang baru di Jalan Raja Laut dekat sini sebagai mercu tanda baru bagi membuktikan komitmen PAS untuk terus unggul di persada politik negara.








Majlis gilang gemilang turut dihadiri Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang, Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Dato’ Seri Anwar Ibrahim, wakil-wakil NGO dan kedutaan asing.

Hari ini Bangunan PAS yang terletak di tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur dengan secara rasminya diisytiharkan sebagai asas penggerak Islam dan demokrasi dalam negara.

Tuan Guru Dato’ Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan dalam ucapannya memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah dan melahirkan kegembiraan beliau kerana PAS berjaya melangkah kehadapan dengan membawa obor Islam yang relevan sepanjang zaman ditengah hiruk pikuk bandaraya Kuala Lumpur.

Bangunan tujuh tingkat itu menempatkan semua organisasi PAS di peringkat pusat di bawah satu bumbung dengan dekorasi dalaman yang eksklusif dan canggih.

Bagi Setiausaha Agung PAS, Dato’ Kamarudin Jaffar, kewujudan bangunan baru PAS melebarkan syiar Islam di kawasan strategik yang penting dan memberikan kesan imej jangka panjang tentang iltizam PAS untuk memainkan ‘centre-stage role’ dalam mengemukakan dasar alternatif berteraskan Islam kepada rakyat Malaysia.


Posted by jiwokelate in Kenyataan Rasmi. trackback

HisyamZahra : Syukur dan tahniah kepada Parti Islam SeMalaysia PAS, teruskan perjuangan untuk meletakkan Islam di tempat yang tertinggi. Takbir! Allahuakbar.

0 comments: